Vertrek en aankomst Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Wim & Ria Zijlmans - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Wim & Ria Zijlmans - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst Calgary

Door: Wim & Ria

Blijf op de hoogte en volg Wim & Ria

03 Mei 2016 | Canada, Calgary

Hoera Canada here we come. Karin en Anne zijn zo lief om ons weg te brengen. We vertrekken om 8.30 uur en zijn mooi op tijd op het vliegveld. De controles vragen wat meer tijd en hierdoor is het al snel tijd om in te stappen. De vlucht gaat voorspoedig en we hebben het geluk dat de stoel naast ons leeg blijft waardoor we gebruik kunnen maken van drie stoelen.

Om 14.00 uur landen we in Calgary, het is er bijzonder warm voor de tijd van het jaar, 28 graden en volgens Elly is het op 3 mei nog nooit zo warm geweest. We worden opgewacht en naar hotel Sandman in Calgary gebracht. Bij een internationale vlucht is het niet geoorloofd om de camper op de zelfde dag op te halen dus daarom maar een nachtje in een hotel, ook niet verkeerd.

In het hotel komen Elly en Heinrich ons opzoeken, er is daar een goed restaurant dus we gaan samen lekker wat eten en bijkletsen. Wat een toeval dat zij slechts 15 min. van het hotel wonen…

Wim & Ria

Een fijne tocht met de camper maken, een gevoel van vrijheid en weidsheid ervaren. Het is voor ons niet belangrijk of we alle attracties te zien krijgen, wel om te wandelen in de bergen of over de wilde stranden en vooral te genieten van dit prachtige land.

Actief sinds 05 Mei 2016